Monday, December 3, 2018

Ebook Panduan Pengurusan Homestay Gaya Jutawan

Ebook Panduan Pengurusan Homestay Gaya Jutawan

panduan pengurusan homestay

Ebook untuk pengusaha homestay yang mahu meningkatkan mutu perniagaan homestay ke world class standard...

Fardain Properties Sdn Bhd buat kali kalinya melancarkan ebook Jutawan Homestay: Panduan Urus Homestay Gaya Jutawan.

Pengarahnya saudara Faridil Atras Abd Rahman berkata, ebook tersebut dilancarkan bertujuan bagi membantu pemilik dan bakal usahawan homestay menjana pendapatan dengan panduan lengkap pengurusan dan pemasaran perniagaan inap desa (homestay)

Katanya, ramai pemilik mempunyai homestay tetapi tidak tahu teknik pengurusan dan strategi pemasaran yang betul.

“Di dalam ebook ini, saya berkongsi pengalaman saya menguruskan homestay. Daripada mula memilih lokasi, jenis homestay, menetapkan harga, membuat iklan hinggalah kepada perkara-perkara yang perlu dilakukan selepas pelanggan ‘check-out’ dari homestay.

“Antara isi kandungan dalam ebook ini adalah tip dan petua pemilihan dan pemilikan homestay, penyediaan homestay, seperti bagaimana hendak menghias agar nampak eksklusif,” katanya.

Menurut Faridil, antara kandungan lain yang turut dikongsikan dalam ebook tersebut termasuk bagaimana untuk mengembangkan bisnes homestay.

“ebook ini sudah pun berada di pasaran sebulan lalu. Ianya sangat lengkap dan akan dapat membantu para pemilik homestay menguruskan bisnes dengan lebih teratur dan berjaya,” katanya.

Faridil yang juga pemilik kepada rangkaian homestay Fardain Place berkata, ebook ini juga sesuai untuk mereka yang mahu belajar dengan cepat tentang cara menjalankan dan menguruskan homestay.

Sejak dilancarkan pada April lalu, sebanyak 400 unit terjual dengan sasaran lebih satu juta pemilik homestay di seluruh negara menggunakan ebook tersebut sebagai panduan lengkap pengurusan dan pemasaran perniagaan homestay.




No comments:

Post a Comment